Геотекстиль Typar
Typar®SF (Тайпар СФ) — це тонкий, термічно скріплений, водопроникний нетканий геотекстиль, виготовлений з 100% нескінченних поліпропіленових волокон виробництва концерну DuPont Люксембург. Матеріал запроектований таким чином, що об'єднує високий початковий модуль (пружність), оптимальне подовження (як правило 50%) і більшу однорідність, що дає матеріалу надзвичайну працездатність, сопротивлемость пошкоджень і відмінні фільтраційні здібності.
Унікальна технологія виробництва геотекстиль Typar®SF розроблена і запатентована всесвітньо відомим концерном DuPont, який подарував світу такі винаходи як нейлон, тефлон, кевлар, скла «триплекс» і багато іншого.
Процес виробництва геотекстилю вид волокон матеріалу під мікроскопом
Typar®SF (Тайпар СФ) – це ізотропний унікальний матеріал, який володіє абсолютно однаковими фізико-механічними характеристиками в усіх напрямках. Оскільки матеріал виготовлений з 100% поліпропілену, він протистоїть гниттю, не піддається дії великого спектру хімічних сполук, а так само відмінно працює в лужному середовищі.
Typar® SF — виготовляється з дуже високим рівнем однорідності, з допомогою безперервного контролю за процесом виготовлення, відстеження за допомогою β-променів і ультразвуку. В процесі виробництва до матеріалу додаються спеціальні стабілізатори, які підвищують довговічність геотекстиль Typar®SF.
Завдяки своїм унікальним характеристикам геотекстиль може в конструкціях виконувати функції зміцнення (стабілізації), поділу разнофракционных матеріалів, фільтрації і захисту.
При стабілізації на геотекстиль через вищерозміщений шар передаються напруги розтягування від прикладеного зовнішнього навантаження, а геотекстиль їх сприймає і перерозподіляє на велику площу. Таким чином це покращує умови роботи грунту підстави (підвищує його несучу здатність).
Область застосування геотекстиль Typar®SF
- підвищення несучої здатності слабких основ при будівництві автомобільних, залізниць, під'їзних і тимчасових доріг;
- поділ разнофракционных матеріалів в конструкціях дорожніх одягів автомобільних доріг і майданчиків для стоянки автомобілів біля логістичних комплексів і ТРЦ;
- залізничне будівництво, як розділяючий і армуючий матеріал на кордоні баластної призми залізниць та трамвайних колій з нижчого матеріалами;
- будівництво тимчасових, під'їзних і лісовозних доріг в якості розділяє і підсилює прошарку в основі конструкції;
- злітно-посадкові смуги аеродромів в якості розділяючого шару між бетонними шарами;
- дамби і греблі, матеріал використовується в якості зворотного фільтра при захисті укосів кам'яним накидом, габионными матрацами або залізобетонними плитами;
- конструкції з габіонних ящиків і матраців в якості розділяючого шару і зворотного фільтра;
- армогрунтовые підпірні стіни з використанням георешіток, матеріал використовується для запобігання суфозії (висипання) ґрунту через осередки георешітки;
- всілякі дренажні конструкції, коли геотекстиль використовується в якості довговічного і надійного фільтра.